
Realizując zamówienia w naszym sklepie współpracujemy ze sprawdzonymi przewoźnikami i korzystamy z różnych opcji dostawy. Poniżej prezentujemy rodzaje przesyłek, firmy świadczące daną usługę oraz średni czas, w którym przesyłka trafi do Ciebie gdy już ją przekażemy przewoźnikowi:
Rodzaj przesyłki | Cena | Przewoźnik | Deklarowany czas transportu |
List polecony E-Commerce | 8,00 | Poczta Polska | 2-4 dni robocze |
List polecony ekonomiczny | 9,00 | Poczta Polska |
3-4 dni robocze |
List polecony priorytetowy | 10,00 | Poczta Polska |
1-2 dni robocze |
Paczka pocztowa ekonomiczna | 16,00 | Poczta Polska |
3-4 dni robocze |
Paczka pocztowa priorytetowa | 17,00 | Poczta Polska |
1-2 dni robocze |
Pocztex Kurier48 (dostawa pod adres) |
13,00 | Poczta Polska |
2-3 dni robocze |
Pocztex Kurier48 (dostawa do punktu: Żabka, Orlen, Ruch) |
13,00 | Poczta Polska |
2-3 dni robocze |
Pacztex Kurier48 (pobraniowa) | 16,00 | Poczta Polska |
2-3 dni robocze |
Paczkomaty inPost | 10,00 | inPost |
1-2 dni robocze |
Kurier DPD | 15,00 | DPD |
1-2 dni robocze |
Kurier DPD pobranie | 21,00 | DPD |
1-2 dni robocze |
Koszty dostawy wskazane powyżej są zryczałtowane. Oznacza to, że są to ceny obowiązujące Państwa przy składaniu zamówienia. Jeśli podczas nadania przesyłki okazałoby się, że koszt jest wyższy (bo zamówili Państwo np. większą ilość sztuk) to różnicę w opłacie za przesyłkę pokryje sklep. W przypadku zamówień o wyższej wartości, sklep może zaproponować Państwu zamianę wybranej opcji dostawy na bezpieczniejszą. W przypadku wyrażenia przez Was zgody, ewentualna różnica w cenie również zostanie pokryta przez sprzedawcę.
Zaprezentowane ceny dotyczą wyłącznie dostawy na terenie Polski. Na ogół nie realizujemy zamówień z dostawą za granicę kraju. Możemy się na to zgodzić, ale w takim przypadku prosimy o kontakt z nami przed złożeniem zamówienia (koszty dostawy są wtedy ustalane indywidualnie, w zależności od wagi zamówienia i gabarytu przesyłki).
Do momentu, w którym przewoźnik przekaże Państwu przesyłkę - odpowiedzialny jest za nią sprzedawca. Jeśli czas dostawy jest, Twoim zdaniem, zbyt długi - poinformuj nas o tym. W miarę możliwości, zainterweniujemy u przewoźnika w takiej sprawie i postaramy się przyspieszyć doręczenie. Jeśli podczas odebrania przesyłki lub po fakcie stwierdziłeś uszkodzenie towaru, do którego mogło dojść w transporcie również zgłoś to naszej obsłudze. W takim przypadku bardzo pomocny może się okazać protokół szkody spisany z przewoźnikiem podczas dostawy lub już po doręczeniu, ale nie jest on przez nas wymagany.
Jeśli przesyłka została wysłana ale do Ciebie nie dotarła - również zgłoś to do nas. Odpowiedzialność w takich sytuacjach spoczywa na nas, dlatego o nic nie musisz się martwić. Jeśli nie uda nam się w szybkim czasie odnaleźć zamówienia to albo wyślemy do Ciebie drugą przesyłkę z identycznym towarem, albo zwrócimy środki jeśli ponowna wysyłka nie będzie możliwa (np. z powodu wyczerpania asortymentu). Reklamacją zaginionej przesyłki u przewoźnika zajmiemy się we własnym zakresie.
