FAQ - Pytania i odpowiedzi

Czy zamówienie można odebrać osobiście?

Nasz sklep nie oferuje w obecnym czasie możliwości odbioru osobistego, ale jeśli bardzo Ci na tym zależy - skontaktuj się z nami. Postaramy się udostępnić Ci taką możliwość po ustaleniu dogodnego terminu. Nadmienimy, że nasz sklep niekiedy osobiście (i bezpłatnie) dostarcza zamówienia na terenie Białegostoku. Ty płacisz tylko za produkt. Odezwij się do nas w celu ustalenia szczegółów.

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Wszystkie zamówienia realizujemy maksymalnie w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty, najczęściej wysyłamy je w tym samym dniu roboczym lub kolejnym. Czas dostarczenia zamówienia przez przewoźnika uzależniony jest od wybranej opcji dostawy. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce "Czas realizacji zamówienia".

Czy mogę wprowadzić zmiany do złożonego zamówienia?

Tak. Jeśli przesyłka z Twoim zamówieniem nie została jeszcze przez nas zatwierdzona do wysyłki (tzn. nie została wygenerowana etykieta nadawcza) to masz możliwość jego zmodyfikowania. Skontaktuj się z nami w tej sprawie poprzez email lub najlepiej telefonicznie - czas w tym wypadku może być znaczący.

Jakimi firmami wysyłacie przesyłki?

Korzystamy z usług Poczty Polskiej, inPostu w zakresie dostaw do Paczkomatu oraz kurierów DPD, DHL i UPS.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Dla Twojej satysfakcji udostępniamy różne metody płatności, do których należą:

- płatności błyskawiczne poprzez system Shoper Płatności (usługa świadczona przez BlueMedia S.A.), które dają możliwość dokonania zapłaty z większości banków oraz z wykorzystaniem BLIK;

- wpłata tradycyjna na rachunek naszej firmy lub na poczcie;

- opłata przewoźnikowi podczas doręczenia przesyłki.

Więcej informacji oraz numer naszego konta znajdziesz w zakładce "Płatność".

Ile zapłacę za przesyłkę?

Najtańsza przesyłka w naszym sklepie kosztuje 6 zł (list pocztowy rejestrowany), najdroższymi przesyłkami są kurierskie i w zależności od firmy wynoszą one od 15 do 24 zł. Ceny dla poszczególnych przesyłek prezentujemy w zakładce "Dostawa".

Dla zamówień na minimalną kwotę 100 zł - dostawa jest darmowa.

Złożyłem i opłaciłem/am zamówienie w Waszym sklepie, przesyłka została już do mnie wysłana. Chciałbym anulować zamówienie zanim otrzymam przesyłkę. Czy mogę to zrobić?

Tak. W takim przypadku możesz po prostu nie odbierać przesyłki i przesłać nam odstąpienie od umowy. Pamiętaj jednak, że niepodjęta przesyłka najczęściej zostaje awizowana przez przewoźnika i oczekuje na odbiór przez okres około 2 tygodni, a dopiero potem wraca ona do nadawcy. Przy zwrocie nieodebranej przesyłki, przewoźnik obciąża naszą firmą za jej transport zwrotny, w związku z czym kwota zwrotu zostanie przez sklep pomniejszona o wartość wspomnianego obciążenia.

Przykład: Zamawiasz towar za 50 zł i wybierasz najtańszą przesyłkę za 6 zł. Sprzedawca, przy odstąpieniu od umowy, jest zobowiązany do zwrotu ceny za produkt oraz najniższej ceny za dostawę (56 zł). Zgodnie z prawem, przy zwrocie towaru kupujący zobowiązany jest do odesłania produktu na własny koszt, ale z uwagi na to, iż za niepodjętą przesyłkę przewoźnik obciąża nasz sklep, koszty te przerzucane są na zamawiającego (stąd 56 zł. pomniejszone o wartość przesyłki zwrotnej).

Co się stanie jeśli nie odbiorę wysłanej już do mnie przesyłki za pobraniem?

Składając zamówienie w naszym sklepie zawierasz prawnie wiążącą umowę cywilnoprawną. W myśl przepisów obie strony transakcji mają swoje prawa, obie strony mają też pewne obowiązki. Musisz wiedzieć, że przy realizacji przez sklep zamówienia z płatnością przy odbiorze wywiązuje się on z warunków umowy i swoich obowiązków; jako kupujący także powinieneś wypełnić swoje obowiązki i opłacić swoje zamówienie. Musisz wiedzieć, że wysłanie jakiejkolwiek przesyłki wiąże się dla nas z jej opłaceniem z góry. Nieodebranie zamówienia za pobraniem oznacza, że sklep poniesie kolejną stratę za przesyłkę zwrotną, co może być traktowane jako niekorzystne rozporządzenie mieniem. W takiej sytuacji zostaniesz poproszony o pokrycie kosztu przesyłek w obie strony.

Czy dostanę informacje o tym co się dzieje z moim zamówieniem i przesyłką?

Oczywiście - na każdym etapie zamówienia będziesz informowany o jego statusie (przyjęcie zamówienia, kompletowanie zamówienia, zamówienie w transporcie). Po wysłaniu przesyłki otrzymasz od nas potwierdzenie w postaci linka do śledzenia losów swojej przesyłki wraz z jej numerem.

Dostawa mojego zamówienia się opóźnia, czy mogę liczyć na pomoc sklepu?

Odpowiedzialność za przesyłkę, dopóki nie trafi w Twoje ręce, spoczywa na sprzedawcy. Jeśli doręczenie Twojego zamówienia się opóźnia, występuje problem ze śledzeniem przesyłki, albo jej status wskazuje na zaginięcie to zgłoś nam ten fakt naszej obsłudze. Takie sprawy traktujemy priorytetowo.

Czy mogę otrzymać fakturę do zamówienia?

Tak, w tym celu należy wypełnić formularz podczas składania zamówienia i wypełnić wszystkie niezbędne pola podając nazwę firmy, dane oraz numer NIP. Jeśli zakupu dokonujesz prywatnie i zamiast paragonu potrzebujesz faktury imiennej - również możesz to zaznaczyć przed zatwierdzeniem zamówienia.

Podczas składania zamówienia, nie zaznaczyłem/am, że potrzebuję faktury - otrzymałem/am paragon. Czy jest możliwość otrzymania faktury?

Tak, możemy wystawić fakturę. Paragon musi jednak do nas wrócić, ponieważ to do paragonu zostanie wystawiona faktura i w rezultacie dokonamy dla Państwa zamiany tych dokumentów. Paragon z kopią faktury trafi do naszej księgowości dlatego musimy otrzymać od Państwa jego oryginał.

Zamiana paragonu na fakturę jest możliwa dla osób prywatnych (faktura imienna) oraz dla firm, ale tylko do końca 2019 roku. Od 1 stycznia 2020 r. zmianie ulegają przepisy, w związku z czym zamiana paragonu na fakturę dla firmy nie będzie możliwa przez nasz sklep. Warunkiem takiej zamiany będzie wpisaniu numeru NIP na paragonie podczas zakupu. Nasze kasy fiskalne nie posiadają niestety takiej funkcjonalności.

Otrzymany produkt nie spełnia moich oczekiwań. W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

Jednym z Twoich praw jest możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. O tym w jaki sposób zwrócić towar jesteś każdorazowo informowany w mailu potwierdzającym zrealizowanie zamówienia, znajdziesz w nim m.in. wzór formularza rezygnacji, którym możesz się posłużyć. O zasadach zwrotu towaru przeczytasz także w zakładce "Zwroty i reklamacje".

Zakupiony produkt posiada wadę lub nie działa właściwie. Co w takiej sytuacji mogę zrobić?

W zależności od Twoich potrzeb, możesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy lub złożyć reklamację. Prosimy abyś zapoznał się z informacjami w zakładce "Zwroty i reklamacje".

Chcę zamówić większą ilość produktów - czy przewidujecie jakieś rabaty?

Oczywiście! Jeśli interesuje Cię większe zamówienie, odezwij się do nas zanim je złożysz i poinformuje nas co konkretnie Cię interesuje. Niezwłocznie poinformujemy Cię o wysokości rabatu jakiego możemy Ci udzielić.

Jestem Waszym stałym Klientem. Czy mogę liczyć na zniżki?

Dla stałych Klientów przewidujemy różnego rodzaju benefity (kupony rabatowe na darmową przesyłkę, stała zniżka na kolejne zamówienia), co istotne - analizując historię Waszych zamówień rabaty i zniżki przydzielamy Wam sami, bez uprzednich zapytań. Dodatkowo stworzyliśmy dla Was program lojalnościowy, w którym za każde złożone zamówienie i polecenie nas innym osobom otrzymujecie punkty; punkty możecie wymienić na kolejne rabaty. Koniecznie zajrzyjcie do zakładki "Program Lojalnościowy".

 

Nie znalazłeś interesującego Cię tematu? Skontaktuj się z nami, a w szybkim czasie udzielimy Ci niezbędnych informacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl