Zwroty zamówień w sklepie internetowym e-Keyless.pl
Jeśli zmieniłeś zdanie i chcesz zwrócić zamówiony produkt, możesz to zrobić w ciągu 14 dni. Czas ten jest liczony od momentu dostarczenia do Ciebie produktu. Wystarczy, że przed upływem tego terminu poinformujesz nas o odstąpieniu od umowy. Na odesłanie przedmiotu do nas będziesz miał kolejne 14 dni licząc od momentu zgłoszenia zwrotu.
Aby odstąpić od umowy, możesz przesłać do nas oświadczenie mailowo na adres sklep@e-keyless.pl albo listownie na nasz adres korespondencyjny: LENARO, skrytka pocztowa nr 5, 16-001 Kleosin; możesz też skorzystać z formularza kontaktowego. Odstąpienie od umowy powinno zawierać:
- datę Twojej rezygnacji z zamówienia,
- Twoje imię i nazwisko,
- nazwę zwracanego produktu lub produktów,
- preferowaną przez Ciebie metodę zwrotu środków np. numer konta bankowego jeśli zwrot ma być dokonany w sposób inny niż zapłaciłeś,
- Twój podpis.
Poniżej prezentujemy wzór formularza, z którego możesz skorzystać chcąc odstąpić od umowy.
Formularz odstąpienia od umowy - wzór
Odstąpienie od umowy możesz wysłać do nas mailowo, dzięki czemu nie będziesz musiał go przesyłać z towarem w wersji papierowej; jeśli wolisz to możesz go oczywiście wysłać w przesyłce razem ze zwracanym towarem (wówczas nie musisz nas informować wcześniej o swoim odstąpieniu).
Prosimy abyś odsyłając do nas przedmiot umieścił w przesyłce potwierdzenie zapłaty. Jeśli otrzymałeś od nas paragon - będzie on najlepszym rozwiązaniem, ale jeśli został wyrzucony lub zagubiony to może być to też jakiekolwiek inne potwierdzenie płatności, np. bankowe potwierdzenie przelewu.
Zwroty kierować należy na adres:
LENARO,
skrytka pocztowa nr 5,
16-001 Kleosin
(zwracamy szczególną uwagę na powyższy adres do zwrotów, który jest inny niż adres rejestracji naszej firmy)
Po otrzymaniu przesyłki dokonujemy sprawdzenia towaru pod kątem wad fizycznych i technicznych, a następnie ujmujemy zwrot w wewnętrznej ewidencji firmy i wykonujemy przelew zwrotny (zazwyczaj procedura taka trwa 1-2 dni robocze licząc od otrzymania przesyłki od Państwa). Do zwracanych kosztów zaliczane są: cena towaru oraz najniższy koszt dostawy z cennika sklepu dostępnego w chwili złożenia zamówienia. Koszt odesłania towaru do sklepu ponosi kupujący.
Reklamacje zamówień w sklepie e-keyless.pl
Zawsze staramy się aby produkty dostarczane do Was były najwyższej jakości i pozbawione wad. Jeśli zauważyłeś, że produkt ma jakąkolwiek wadę fizyczną lub techniczną, nie działa zgodnie z przeznaczeniem, posiada wadę fabryczną, został uszkodzony transporcie itd. możesz skorzystać ze swojego prawa i złożyć reklamację. Takie sytuacje są przez nas szczególnie traktowane, ponieważ do Państwa zadowolenia z zakupów oraz jakości sprzedawanych przez nas towarów przykładamy szczególną uwagę. Gwarantujemy szybkie rozwiązanie problemu.
Reklamację możesz złożyć przesyłając wiadomość mailową na adres sklep@e-keyless.pl, korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie lub wysyłając ją listownie na adres: LENARO, skrytka pocztowa nr 5, 16-001 Kleosin. Pamiętaj aby zgłaszając reklamację wskazać o który produkt chodzi (możesz podać numer zamówienia) i dokładnie opisać sytuację. Pozwoli nam to na szybkie zapoznanie się z problemem i jego zrozumienie. Procedurę rozpatrywania przez nas zgłoszenia może przyspieszyć poglądowa fotografia lub film obrazujący wadę / uszkodzenie, dlatego jeśli jesteś w posiadaniu takich materiałów to możesz je przesłać na nasz adres mailowy.
Reklamację możesz złożyć też metodą tradycyjną odsyłając listownie reklamowany produkt oraz pismo z opisem problemu, Twoimi danymi, datą stwierdzenia wady. Poniżej zamieszczamy wzór, którym możesz się posłużyć. Ważne jest też to abyś określił jaka metoda rozwiązania problemu jest przez Ciebie preferowana.
Niezależnie od tego w jaki sposób wpłynie do nas reklamacja, potwierdzimy jej przyjęcie kontaktując się z Państwem mailowo (na adres, który podaliście składając zamówienie w naszym sklepie). Czas rozpatrzenia reklamacji przez nas to maksymalnie 14 dni, staramy się jednak aby czas ten był zawsze jak najkrótszy.
W przypadku uzasadnionego zgłoszenia towar może zostać naprawiony, najczęściej jednak jest on wymieniany na nowy - wolny od wad (identyczny jak zakupiony). Jeśli wymiana produktu na nowy nie jest możliwa (np. produkt został wycofany z oferty) to Klient ma możliwość odstąpienia od umowy. W takim przypadku sklep zwraca kupującemu wszelkie należności: koszt produktu, koszt przesyłki uiszczony podczas zakupu oraz koszt odesłania reklamowanego produktu.
W przypadku gdy zgłoszenie jest bezpodstawne, a reklamacja nieuzasadniona - sklep informuje kupującego o odrzuceniu reklamacji oraz ustala odbiór przez niego towaru lub sposób jego odesłania.
WAŻNA INFORMACJA ODNOŚNIE ZWROTÓW I REKLAMACJI:
Prosimy o nieodsyłanie do nas przesyłek za pobraniem. Paczki z płatnością przy odbiorze nie będą przez nas odbierane.